Ulvene fra KFUM-spejderne i Skodborg bygger bro.
- Ikke bare en lille en, men den, der skal få os frem og tilbage over vandet ved spejderhuset. Der bores, måles, skrues og tjekkes om brædderne.
- De seje ulve gik frisk til opgaven, og det helt store samarbejde er vejen frem. Indimellem blev den prøvet af, for broen skulle jo gerne holde i mange år, lyder det fra truppen.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
For at få broen på plads måtte de dog have hjælp, og på plads kom den.
Tirsdag blev den røde løber rullet ud og broen indviet, og den røde snor blev »klippet« på spejder maner.
- Der blev skålet i bobler, og det bedste var, broen holdt til alle på en gang, lyder det videre.
(Fotos: PR-fotos)







