Følg migogvejen på Facebook  

 Det er 20 år siden, de første beboere flyttede ind i Bofællesskabet Bakkehuset i Rødding.

En rund dag, der naturligvis skulle markeres.

 

(læs videre under annoncen)

 

(tryk på annoncen og se mere)

 

Det skete ved, at borgerne inviterede de nærmeste pårørende til kaffe og kage.

Selvfølgelig skulle flaget også op, men det var faktisk første gang, det kom op.

- VM Flag & Stænger har doneret et nyt flag, der kom op. Det tidligere flag har været med siden starten og var ved at være godt slidt efter at have været hejst i flagstangen mange gange de seneste 20 år, konstaterer Mette Thonesen, der har været medarbejder i huset fra starten og altså også havde 20 års fødselsdag.

Gitte Schmidt og Joen Kjærbæk har boet på stedet i alle 20 år.

Bakkehuset er et bosted for voksne med funktionsnedsættelser og består af otte borgere.

(Fotos: Bakkehuset©)

bakkehuset 25 01

Gitte Schmidt og Joen Kjærbæk har boet i Bakkehuset siden starten, og Mette Thonesen har været ansat gennem alle årene.

bakkehuset 25 03

Der var selvfølgelig fødselsdagskage ved den runde fødselsdag.

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies