Målet for tilmeldinger til fjernvarmen i Skodborg er endnu ikke nået.
- Vi mangler stadig nogle tilmeldinger for at komme i mål med vores fjernvarmeprojekt, fortæller Richard Sloth Nielsen, adm. direktør for Vejen Varmeværk a.m.b.a., til migogvejen.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Målet er at få tilmeldinger nok, så Vejen Varmeværk vil lægge et varmerør til Skodborg, og der arbejdes videre på projektet.
- Arbejdsgruppen »Fremtidens varme i Skodborg« går nu dør-til-dør for at sikre, at alle har fået tilbuddet om tilslutning til kampagneprisen, lyder det videre.
Fristen er ellers overskredet, men det bliver stadig muligt at komme på og få kampagnetilbuddet, hvis der skrives under nu.
Vejen Varmeværk vil sørge for kontakt til potentielle erhvervskunder og være gennem dem indenfor et par uger.
- Er du i tvivl, om fjernvarme er noget for dig, kan du kontakte arbejdsgruppen for rådgivning og få en beregning for din bolig, lyder opfordringen.
(Arkivfotos: migogvejen©)

Richard Sloth Nielsen
