Natten igennem er der søgt med hunde og droner i Holsted uden held.
Det lykkedes ikke at finde den eftersøgte mand.
Lørdag er eftersøgningen efter den 86-årig mand intensiveret. En mand, der bor på Åparken i Holsted.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Der er bl.a. sat en helikopter fra Karup ind i eftersøgningen, men i skrivende stund er manden ikke fundet.
Ud over politiet er der også mange lokale, der søger, og alle opfordres til at kigge i garager og udhuse, da manden kan være søgt ind.
Manden går i øvrigt ofte, og meldingen er, at han også går næsten til Brørup.
(Fotos: migogvejen©)
migogvejen har tidligere skrevet om den forsvundne mand:
https://migogvejen.dk/byer/holsted/13759-leder-efter-86-arig

Der lægges en plan for, hvor der skal søges.

Politiet har indkaldt ekstra ressourcer til dagens eftersøgning.
