Følg migogvejen på Facebook  

Politiet opfordrer borgere i Holsted til at lede i skure og udhuse.

Siden i aftes klokken 19.30 har en 86-årig mand været forsvundet fra Åparken.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

- Vi eftersøger manden, der er dement, og som er gået fra Åparken i Holsted ca. kl. 19.30 og i ukendt retning.

Vagtchefen fortæller, at der er blevet ledt hele natten, og et nyt hold er nu i gang.

(Genrefoto©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies