Følg migogvejen på Facebook  

Medlemmerne i UdviklingVejen er ved at tælle ned til at gøre status over det forgange år.

Det sker ved organisationens generalforsamling og årsmøde onsdag.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Allerede ved nytårskuren tog formanden, Ole Stubbe. dog forskud på glæderne.

- Det forgangne år har vi fået rekordmange nye medlemmer, lød det fra formanden.

Der var faktisk kommet 60 nye firmaer med i UdviklingVejen.

Efter generalforsamlingen følges der op med årsmøde, hvor der også er uddeling af årets erhvervspris.

Arrangementet finder sted på handelsskolen.

(Foto af Ole Stubbe: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies