Efter måneders arbejde kan indehaver Jesper Jensen og teamet bag New Bikeshop Vejen slå dørene op til deres nye butik på Rosengade 4 - det tidligere Rema.
Det sker lørdag 21. marts 2026 og markeres med åbent hus og mulighed for at se butikken.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Ifølge indehaver Jesper Jensen har arbejdet med den nye butik været en stor indsats, men også en spændende proces.
– Vi har glædet os rigtig meget til den her dag. Vi har lagt utrolig mange kræfter i at skabe en butik, som vi selv synes er noget helt særligt, og som giver kunderne en god oplevelse, uanset om de kommer forbi for at købe en cykel, bestille tid til reparation eller bare tage en snak om cykler, siger han i en pressemeddelelse.
Den nye butik er indrettet med fokus på både oplevelse og faglig rådgivning, og ambitionen er at skabe et sted, hvor både passionerede cyklister og helt almindelige hverdagscyklister føler sig velkomne.
(Foto: PR-foto)
