Følg migogvejen på Facebook  

Efter 17 år har Henrik Dixen fra Rødding solgt sine sidste pølser ved ABC Lavpris i Vamdrup.

Pølsevognen er lukket.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

- Som i nok har set , har Dixens pølsevogn været lukket over en længere periode. Det skyldes, at jeg bøvler med sygdom og er stadig indlagt, skriver Henrik Dixen på Facebook.

- Jeg har haft pølsevogn ved butikken i ca. 17 år, og det har været nogle fantastiske år, lyder det videre.

Om fremtiden lyder det:

- Jeg har besluttet at lukke pølsevognen ned og vil nu ud at prøve noget nyt. Derfor er pølsevognen lukket pr. dags dato, skriver Henrik Dixen og takker kunderne for støtten.

(Arkivfoto: H.E. Haulrich©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies