Følg migogvejen på Facebook  

Så er der igen liv i Hjørnet på hjørnet i Rødding.

Tirsdag kunne Dorte Clausen og Frode Poulsen igen byde velkommen til kunderne.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Efter branden i boligen over butikken har der været lukket i godt tre uger.

Nu er der igen varer på hylderne, men pladsen er lidt mindre end normalt.

Et hjørne i butikken er spærret af, da der stadig skal gang i renoveringen efter branden.

(Foto: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies