UdviklingVejens direktør, Martin Svane, og borgmester Frank Schmidt-Hansen (C) var tidligt i arbejdstøjet.
De var ude og hejse flaget som bevis på, at Vejen Kommune - igen - er udpeget som landets mest erhvervsvenlige kommune.
Ud over at hejse flaget hjalp de også med at rulle den røde løber ud som tegn på, at der er noget, der skal fejres i kommunen.
Læs om resultatet af DIs årlige dyst mellem kommunerne - https://migogvejen.dk/nyheder/erhverv/12487-igen-helt-i-top
(Fotos: migogvejen©)




