Følg migogvejen på Facebook  

UdviklingVejens direktør, Martin Svane, og borgmester Frank Schmidt-Hansen (C) var tidligt i arbejdstøjet.

De var ude og hejse flaget som bevis på, at Vejen Kommune - igen - er udpeget som landets mest erhvervsvenlige kommune.

Ud over at hejse flaget hjalp de også med at rulle den røde løber ud som tegn på, at der er noget, der skal fejres i kommunen.

Læs om resultatet af DIs årlige dyst mellem kommunerne - https://migogvejen.dk/nyheder/erhverv/12487-igen-helt-i-top

(Fotos: migogvejen©)

vejen kommune di 25 06vejen kommune di 25 01vejen kommune di 25 03vejen kommune di 25 04vejen kommune di 25 05

 

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies