Følg migogvejen på Facebook  

Der skal nye kræfter til, hvis der fremover skal være liv i Restaurant Alfa i Vejen.

Helt præcis er ejerne gået på jagt efter en forpagter.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Restauranten går nu på sommerferie, og det er uvist, hvor længe den ferie kommer til at vare.

- Genåbningstidspunktet afhænger af, hvornår en ny forpagter er fundet, lyder det i en pressemeddelelse fra Jørgen Hanson og Allan Staal.

De har stået bag restauranten siden efteråret 2023, men det har ikke gået som ønsket.

- Vi må erkende, at vi ikke har opnået den økonomiske bæredygtighed, vi havde håbet på. Derfor søger vi nu den rette person til at tage over og føre Alfa videre, skriver ejerne af selskabet.

Derfor søges der nu efter »passionerede kræfter, der har lyst til at overtage driften og videreudvikle stedets store potentiale«, lyder det videre.

Der er lavet en plan for en smidig overgang til en ny forpagter.

- Alle planlagte arrangementer i kalenderen forventes afholdt som aftalt, og der er løbende kontakt med de relevante parter for at sikre en professionel afvikling. Det er vigtigt for os at overdrage på ordentlig vis. Derfor melder vi også åbent og i god tid ud, at vi søger nye ildsjæle, der vil tage over. Det giver de bedste forudsætninger for en stærk fremtid for Alfa, noterer Jørgen Hanson.

(Foto: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies