Følg migogvejen på Facebook  

Da Agroland for to år siden åbnede butikken i Vejen, var det med kø.

Og det har på ingen måde kun været nyhedens interesse.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

- Vi er rigtig godt tilfredse med starten i Vejen, konstaterer kædechef Kristian Würtz overfor migogvejen.

I forvejen havde Agroland en butik i bl.a. Vamdrup, og det kan mærkes.

- Det er ikke fra den side, vi henter vores kunder. Det er især fra Vejen-området og vest på, fortsætter Kristian Würtz.

Herunder er der kunder fra bl.a. Bramming og Esbjerg.

Det er især tilbehør til kæledyrene - herunder foder - der hentes i Vejen, men der er også ting til haven i butikken på Engvej.


(billedtekst:
Susanne Mølgaard Mogensen, Toni Dichmann-Dyhr og siddende afdelingsleder Henriette Berg. Foto: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies