Siden efteråret har køerne måtte opholde sig i stalden.
Ved dagens økodag kunne de glæde sig over igen at komme ud på det grønne græs.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Rundt i landet var der mulighed for at se køerne komme »dansende« ud.
Det var bl.a. tilfældet på Debelgaard ved Lindknud.
Her bød gårdejer Christian Bejer Petersen for syvende gang indenfor til åbent hus.
Tidligere har der været helt oppe på 4000 gæster.
- Det var ganske enkelt for mange. Ikke alle kunne se noget, så vi har sat en begrænsning på, fortæller gårdejeren til migogvejen.
Omkring 2500 gæster var i dag på plads og kunne se køerne komme ud klokken 12.
(Fotos: migogvejen©)





