Casper Frøsig Iversen har afsluttet sin uddannelse som elektriker hos Normal El P/S i Vejen.
Han nøjedes dog ikke med at få overrakt svendebrevet.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
- Hans karakter på 12/12 afspejler også hans arbejde i hverdagen, og ikke nok med den ypperlige svendeprøve fik han også fagets medalje, fortæller Henrik Norman Hansen.
Om medaljen lyder det fra firmaet:
- TEKNIQ-arbejdsgiverne hædrer de lærlinge, som har klaret det fremragende under deres uddanelse. Han har fået en medalje, fordi han har opnået maksimal bedømmelse i alle svendeprøveelementerne inklusiv delsvendeprøve, lyder forklaringen.
(Foto: Norman El)
