Ude med kost og sæbe Detaljer Leif Christensen 23. januar 2018 Brandfolkene i Skodborg havde tirsdag formiddag gang i kost og sæbe ved plejehjemmet på Nørregade i Skodborg. Der var spildt noget dieselolie, som blev vasket væk. (Foto: LLN Press©)