En truck væltede i eftermiddag ned over en medarbejder på en virksomhed i Vejen.
(læs videre under annoncen)
- Det var en truckfører, der glemte at sænke gaflerne, da han kørte ind af en port, fortæller vagtchefen ved Syd- og Sønderjyllands Politi, Erik Lindholdt, til migogvejen.
- Trucken væltede ned over manden, men han slap tilsyneladende med mindre kvæstelser, lyder det videre.
Uheldet skete på Park Alle, og det var en 36-årig mand fra Bramming, der måtte på skadestuen efter uheldet.
Ifølge politiet har Arbejdstilsynet undersøgt episoden.
(Genrefoto: LLN Press©)
