En 25-årig mand måtte i aftes en tur forbi sygehuset i Kolding.
En tur han fik på bagsædet af en politibil.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
- Vi stopper ved 21-tiden en personbil på Esbjergvej i Vejen.
- Her viser den 25-årige fører sig at være påvirket af cannabis og sigtes derfor for overtrædelse af paragraf 54 om narkokørsel, fortæller politiet.
Der blev derfor udtaget en blodprøve på bilisten, og resultatet af den skal vise, om politiets mistanke holder stik.
(Genrefoto: migogvejen©)
