Følg migogvejen på Facebook  

En tyv har været på spil i nattens løb.

Det er gået ud over en lade på en landejendom på Kongeåvej ved Brørup.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

- Vi får ameldelsen klokken 10.06, og indbruddet er begået i perioden fra fredag klokken 18 til lørdag klokken 10, fortæller politiets vagtchef til migogvejen.

Der er stjålet forskellige ting fra laden, bl.a. en kompressor.

(Genrefoto: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies