Motorvejen mellem Gamst og afkørsel 67 Vejen var i nat spærret i en periode.
Det skete efter et sammenstød mellem en bil og et rådyr.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
- Vi får klokken 00.29 melding om uheldet, hvor en bil påkører et rådyr og ruller rundt.
- Derefter bryder bilen i brand, men det lykkes at få de to unge mænd på 19 og 21 år ud af bilen, fortæller politiet.
Den første melding er, at der ikke er sket personskade, men mændene blev tjekket på sygehuset.
Det var brandfolkene fra Lunderskov, der i nat blev kaldt ud sammen med det øvrige beredskab
(Dashfoto: migogvejen©)
