Følg migogvejen på Facebook  

Anholdelsen og den efterfølgende varetægtsfængsling af en 19-årig mand efter et knivstikkeri Vejen sendte politiet på langfart.

- Han sidder i arresten i Aalborg, fortæller politiet.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

De seneste måneder er der fængslet mange her i området, og det giver pres på fængslerne.

Det handler altså om at finde et sted, hvor en arrestant kan placeres under varetægtsfængslingen.

Den 19-årige mand, der blev varetægtsfængslet efter knivstikkeriet, måtte derfor transporteres til Aalborg.

En flere time lang tur med to betjente, der jo også skulle retur igen.

Når den 19-årige så senere igen skal i retten i Esbjerg, kan to betjente afsætte en hel arbejdsdag bare på kørslen.

(Genrefoto: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies