Følg migogvejen på Facebook  

Politiet har fået anmeldelse om et indbrud.

Og et indbrud med et lidt specielt kostervalg.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

- Der er stjålet en sovepose, fortæller politiet.

Gerningsmanden har i perioden fra 31. marts til 7. april begået indbrud i Hjemmeværnets lokaler i Vestergade i Brørup.

- Vedkommende er kravlet under et hegn og har derefter knust en rude for at komme ind, lyder det videre.

Politiet modtog anmeldelsen om sagen onsdag klokken 13.23.

(Genrefoto: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies