Politiet har fået anmeldelse om et indbrud.
Og et indbrud med et lidt specielt kostervalg.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
- Der er stjålet en sovepose, fortæller politiet.
Gerningsmanden har i perioden fra 31. marts til 7. april begået indbrud i Hjemmeværnets lokaler i Vestergade i Brørup.
- Vedkommende er kravlet under et hegn og har derefter knust en rude for at komme ind, lyder det videre.
Politiet modtog anmeldelsen om sagen onsdag klokken 13.23.
(Genrefoto: migogvejen©)
