Så har der igen været udkald til lokale brandfolk.
Denne gang var det Brørup, der blev kaldt ud.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Klokken 10.30 mandag lød meldingen om bilbrand på motorvejen ved Holsted.
For at kunne arbejde i sikkerhed sendes både sprøjte og tankbil til brand på motorvejen.
Skaderne ved branden var tilsyneladede begrænsede.
(Foto: Dashcam©)
