Følg migogvejen på Facebook  

Endnu en gang har politiet haft bødeblokken fremme i forbindelse med en brand.

- Der er en person, der er sigtet for overtrædelse af beredskabsloven for at brænde haveaffald af, fortæller politiets vagtchef til migogvejen.

 

(læs videre undeer annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Via 112 kom der klokken 13.06 en brandmelding til Jels frivillige Brandværn.

Turen gik til Rojbølvej 1 ved Øster Lindet.

Politiet var også fremme og sigtede altså en mand for ulovlig afbrænding.

(Genrefoto: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies