Følg migogvejen på Facebook  

En brand i en tilbygning var i eftermiddag så omfattende, at brandvæsenet valgte at lade den brænde ud.

Det var ikke muligt at at få den slukket og redde noget.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

- Det endte med at blive en kontrolleret nedbrænding, fortæller politiets vagtchef til migogvejen.

Klokken 15.43 lød meldingen om branden på Esbjergvej 108 mellem Brørup og Holsted.

Der blev sat ind med store ressourcer, men det lykkedes ikke at komme ind og få ilden slukket i den netop nyrenoverede bygning.

Arbejdet blev bl.a. besværliggjort af tagkonstruktionen, der betod af metalplader, som der ikke kan slukkes igennem.

Årsagen til branden kan vagtchefen ikke umiddelbart fortælle, men en person er sigtet for overtrædelse af beredskabsloven.

(Fotos: migogvejen©)


brand esbjergvej 108 25 01brand esbjergvej 108 25 02brand esbjergvej 108 25 03brand esbjergvej 108 25 04

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies