Følg migogvejen på Facebook  

Sammen med julemanden i Gammelby vil migogvejen gerne ønske læsere og annoncører en rigtig glædelig jul.

Snart sænker julestilheden sig over os, men der vil dagligt poppe lidt artikler op på migogvejen.dk - måske ikke så mange som normalt, men redaktionen holder ikke helt lukket.

Efter julen tæller vi ned til årsskiftet, og I ønskes også et rigtig godt nytår, og det er jo altid svært at vide, hvad et nyt år byder på.

Nederst er en lille julehilsen både fra migogvejen og personligt.

(Fotos: migogvejen©)

julemand gammelby 25 02

Den gode, gamle julemand hilser på i Gammelby.

Glædelig jul 2025

Årets jule- og nytårshilsen fra migogvejen og Leif Christensen, der også står bag LLN Press og Troldestudiet.

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies