Julemanden havde godter i sækken, da han søndag landede i Hovborg.
Det fik de yngste stor glæde af.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Det var Hovborg Borgerforening, der tog initiativ til at genoplive traditionen med juletræ og tændingen.
En ide, mange lokale tog imod med glæde og kiggede forbi.
Fra tændingen gik deltagerne op til købmanden, hvor der kunne nydes gløgg og saftevand.
(Fotos: Kirsten Bruun)








