Så er julemanden landet i området.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Det sidste stykke på turen fra Grønland tog han i båd til torvet i Holsted.
Her stod mange og tog imod ham, da han gik i land for at gå videre til dans om juletræet.
Børnene fik også lidt godter og et æble.
(Fotos: migogvejen©)








