(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
I denne uge avikles årets sports- og byfest med masser af aktivitet på sportspladsen.
Mange har besøgt arrangementet, og det er langt fra kun folk med adresse i Glejbjerg - i hvert fald adresse i Glejbjerg nu.
Det er ugen, hvor de unge vender retur til Glejbjerg for at møde mennesker, de ikke ser så ofte.
- Og det er der, hvor vi skal passe børnebørn, lød det fra en af indfødte.
Lørdagen blev indledt med gratis rundstykker sponseret af virksomheder i området, og omkring 500 rundstykker fik ben at gå på.
Udendørs var forskellige stande og legemuligheder og konkurrencer. I aften er der fest og teltbal, mens der søndag bl.a. er optog med udstilling af veterankøretøjer.
(Fotos: miogvejen©)







