(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Det skete fredag, hvor der blev løbet »Royal Side Run« ved ældrecentret Åparken.
Holsted Børnehave kiggede forbi med børn og personale for at give børn og beboere en fælles oplevelse, og det fik de.
Efter trompetmusik, opvarmning og snoreklip lød startsignalet til det lokale royal run, hvor mange forældre også kiggede forbi og tog del i hyggen.
Beboerne var også med på ruten, der gik gennem en del af centret. Nogle gik selv, mens andre blev skubbet, og lidt royal har man vel lov at være.
(Fotos: migogvejen©)






(se mere under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)







(tryk på annoncen og se mere)

