Der var i formiddag problemer med jernbaneoverskæringen i Holsted.
- Klokkerne ringede, og lysene blinkede, men bommene ville ikke gå ned, fortæller politiet til migogvejen.
Der blev taget kontakt til Banedanmark, der skulle få tingene bragt i orden.
- Det er åbenbart problemer, der kommer i forbindelse med frost, lyder det videre fra politiet.
(Genrefoto: migogvejen©)
(tryk på annoncen og se mere)
