Følg migogvejen på Facebook  

Mange emner blev drøftet, da borgmester Frank Schmidt-Hansen (C) kortvarigt flyttede borgmesterkontoret til Glejbjerg.

- Der var omkring 20 fremmødte, og de snakkede blandt andet om forsyningskrise, byggegrunde, bogbus og lokalt handelsliv, lyder det fra Vejen Kommune.

Arrangementet var det første af sin slags, men flere datoer kommer i borgmesterens kalender med besøg andre steder i kommunen.

(Fotos: Vejen Kommune)

 

(læs videre under annoncen)

Huset - frivillighedsmesse

(tryk på annoncen og se mere)

 

glejbjerg pr 22 02

 

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies