Følg migogvejen på Facebook  

I mere end to døgn frygtede pårørende det værste.

Frygtede, at den 89-årige mand fra plejehjemmet Åparken i Holsted ikke ville komme hjem i live.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Mandag eftermiddag blev han imidlertid fundet i live.

- En rigtig go' borgerhenvendelse, som politiet betegner det.

Den 89-årige blev fundet i en mødding i nærheden af en lade på Guldagervej 2,5 kilometer fra plejehjemmet.

Han blev set forlade plejehjemmet fredag aften, så han har været alene ude i mere end to et halvt døgn, inden han blev fundet - i go' behold omstændighederne tager i betragtning.

(Foto: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies