I mere end to døgn frygtede pårørende det værste.
Frygtede, at den 89-årige mand fra plejehjemmet Åparken i Holsted ikke ville komme hjem i live.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Mandag eftermiddag blev han imidlertid fundet i live.
- En rigtig go' borgerhenvendelse, som politiet betegner det.
Den 89-årige blev fundet i en mødding i nærheden af en lade på Guldagervej 2,5 kilometer fra plejehjemmet.
Han blev set forlade plejehjemmet fredag aften, så han har været alene ude i mere end to et halvt døgn, inden han blev fundet - i go' behold omstændighederne tager i betragtning.
(Foto: migogvejen©)
