Mandagens gode nyhed fra politiet er netop dukket op.
- Den efterlyste mand er fundet i god behold.

Sådan skriver politiet netop nu i en pressemeddelelse.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Manden har været efterlyst siden han forlod plejehjemmet i Holsted fredag aften, og jo længere tiden gik, jo større var frygten for, at han ikke blev fundet i live.
Nu er han fundet, og som der står, er han efter omstændighederne fundet i go' behold.
Politiet har tidligere meldt ud, at det handler om en mand på 86 år, men migogvejen bemærkede tidligere på dagen overfor vagtchefen, at manden altså er 89 år.
- Han er fundet på Guldagervej ca. 2,5 kilometer fra hans bopæl på plejehjemmet, fortæller politiets vagtchef til migogvejen.
Ifølgfe politiet var det en borger fra området, der fandt ham.
Siden fredag aften har politiet søgt med hunde, drone og helikopter, og frivillige har også været ude og lede.
Samtidig med oplysningen om fundet af manden har migogvejen rettet artikler til og bl.a. fjernet billederne af manden.
(Foto: migogvejen©)
