Politiet fik fredag en anmeldelse om et hul i jorden.
- Vi får klokken 13.37 en anmeldelse om et »jordfaldshul« på Vestergade i Holsted, fortæller politiet.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Jorden er forsvundet på fortovet helt ude ved kantstenen.
- Vi har kontaktet kommunen, der har afmærket det, så folk kan se hullet, lyder det videre.
I næste uge vil sagen så blive udbedret.
(Fotos: migogvejen©)

