Følg migogvejen på Facebook  

Politiet fik fredag en anmeldelse om et hul i jorden.

- Vi får klokken 13.37 en anmeldelse om et »jordfaldshul« på Vestergade i Holsted, fortæller politiet.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Jorden er forsvundet på fortovet helt ude ved kantstenen.

- Vi har kontaktet kommunen, der har afmærket det, så folk kan se hullet, lyder det videre.

I næste uge vil sagen så blive udbedret.

(Fotos: migogvejen©)

hul i jorden 26 01

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies