Vejarbejdet i Glejbjerg satte sit præg på dagens optog i forbindelse med karnevallet.
I stedet for start ved Åstruplund blev brugsens parkeringsplads startstedet.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Byens yngste fra dagplejen og opefter var klar til at deltage i optoget, og mange pårørende og andre interesserede kiggede med.
Turen gik til skolen, hvor der var kaffebord og forskellige aktiviteter.
Derefter var der fællesspisning med helstegt pattegris.
Overskuddet ved arrangementet går til Støtteforeningen for Glejbjerg Børne- og Skolecenter.
(Fotos: migogvejen©)






(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)




