Der er fuld gang i arbejdet på jernbanen.
Der gøres klar til få det nye, digitale signalsystem op at køre.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
I påsken er Holsted delt i to, fordi der er kommet nye signaler op ved jernbanen.
Et arbejde, der ventes afsluttet i dag, så det igen er muligt at komme gennem byen og ikke skulle på omveje.
Der vil stadig gå et par dage, inden togene igen kører. Foreløbig er der sat togbusser ind.
(Fotos: migogvejen©)

De nye signaler er kommet op i Holsted.



Der vil i endnu nogle dage være sat togbusser ind.

Sådan så det ud, inden signalerne blev skiftet.

