Følg migogvejen på Facebook  

Der er fuld gang i arbejdet på jernbanen.

Der gøres klar til få det nye, digitale signalsystem op at køre.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

I påsken er Holsted delt i to, fordi der er kommet nye signaler op ved jernbanen.

Et arbejde, der ventes afsluttet i dag, så det igen er muligt at komme gennem byen og ikke skulle på omveje.

Der vil stadig gå et par dage, inden togene igen kører. Foreløbig er der sat togbusser ind.

(Fotos: migogvejen©)

jernbane holsted 25 06

De nye signaler er kommet op i Holsted.

jernbane holsted 25 05jernbane holsted 25 04jernbane holsted 25 03

Der vil i endnu nogle dage være sat togbusser ind.

jernbane holsted 25 02

Sådan så det ud, inden signalerne blev skiftet.

jernbane holsted 25 01

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies