Det er højsæson for juleaktiviteter. Mange af dem bygger på traditioner, men ikke alle.
Som noget nyt har fodboldklubben Holsted fB holdt julebanko i Medius i Holsted.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Der var ca. 180 deltagere i form af familier med børn, men også rutinerede bankospillere.
Der var 10 omgange banko og amerikansk lotteri. Nogle måtte dog gå tomhændet fra lotteritromlen, da alle lodder hurtigt blev solgt.
Medius stod for salg af mad og drikkevarer i hallen og i cafeen.
- Det var en kæmpe succes. Vi er helt overvældet af den lokale støtte til bankospillet og ikke mindst af alle de virksomheder og forretninger, der har sponsoreret ting til dette arrangement, lyder det fra Holsted fB.
Overskuddet går til aktiviteter i klubben.




