Så er julemanden i Holsted også kommet ud af fjerene.
Han fik en uge mere på øjet end de fleste andre julemænd, der blev vækket sidste uge.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
I formiddag var børnene klar til at råbe på julemanden og få ham vækket på Medius i Holsted.
Fra liften blev der kastet masser af flødekrameller ud, inden julemanden kom ned, og alle gik ind i hallen.
Her blev der danset om juletræet, og gevinsten var en slikpose og en mandarin til de yngste.
Det var Holsted Lokalråd, der stod bag arrangementet, der samlede mange børn og voksne.
(Fotos: migogvejen©)










