De fleste julemænd er i fuld gang med månedens opgaver.
I Holsted snorker han dog endnu.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Det skal der gøres noget ved søndag formiddag, hvor lokalrådet inviterer til vækning af julemanden.
Han har fundet et nyt sted at sove.
- Siden sidste jul har han holdt til på loftet i Medius, og vi håber, at rigtig mange børn vil komme og råbe, så vi kan få ham vækket.
Sådan lyder det fra Holsted Lokalråd, som sidste år overtog arrangementet med vækning af julemanden, som ellers ikke var kommet i gang igen efter corona-tiden.
- Igennem mange år boede julemanden sommeren over på loftet af Holsted Trælast, men da trælasten lukkede, flyttede arrangementet over på Centralhotellet. Nu er arrangementet flyttet til Medius, hvor der er mulighed for at være både ude og inde, så Holsted Lokalråd håber, at det kan blive den fremtidige placering af arrangementet, siger formanden for lokalrådet, Jan Møller Pedersen.
