Mange fandt søndag forbi julemarkedet i Glejbjerg Fritidscenter.
Allerede inden middag var der gået 300 mennesker gennem tælleapparatet.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Nogle kom direkte fra vækningen af julemanden for at komme i tørvejr i hallen.
Her var en masse udstillere på plads med bl.a. juleting, og formiddagen bød også på besøg af Vejen Garden, der forinden var en tur på plejehjemmet.
Julemarkederne i Glejbjerg afvikles normalt hvert andet år, så vi skal formentlig skrive 2026, inden vi igen kan komme til julemarked i Glejbjerg Fritidscenter.
(Fotos: migogvejen©)











