Vejret viste sig fra den flotteste side, da der igen blev kaldt til karneval i Glejbjerg.
Med den lokale betjent, Henrik Holtum, i spidsen slangede optoget sig i eftermiddag gennem byen.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
I optoget var bl.a. dagplejebørn, børn fra børnehaven og fra SFO foruden den kendte karnevalsmusik.
Et optog, der blev beundret af mange mennesker.
Målet var området bag skolen i Glejbjerg, hvor der efterfølgende blev hygget med bl.a. kage, is, drikkevarer og sidst på eftermiddagen aftensmad.
Og det var langt fra første gang, Glejbjerg samlede sig om en karneval.
- Første karneval i Glejbjerg fandt sted i 1997, lyder det.
(Fotos: migogvejen©)



(se mere under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)













