Årets rævejagt i V. Torsted er i gang.
76 jægere var på plads, da jagten startede i morges.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Traditionen tro inviterer Thorsted Ræveklub til rævejagt den tredje lørdag i januar.
Det er snart 50 år siden, jagterne startede, og programmet har ikke ændret sig meget siden.
Der lægges ud med morgenkaffe - og en enkelt at skåle på - inden jagten på rævene går ind.
Ved middagstid er de tilbage for at nyde gule ærter, inden der igen er tid til jagt.
I aften er der så tid til fest i forsamlingshuset i V. Torsted, og flere end 100 har meldt sig til.
(Fotos: migogvejen©)

Deltagerne mødtes til kaffebord, inden de tog af sted på jagt.

Lennart Dich, Egtved, blev tildelt det gyldne gevær i fjor efter at have skudt en ræv. Ole Eriksen tjekker geværet inden dagens jagt.

Der er deltagere i mange aldre på dagens rævejagt i V. Torsted.

Henning Hansen blæste jagten i gang.




