INDBRUD: Politiet har fået anmeldelse om indbrud på Holmeåvænget i Hovborg. Det er sket i tidsrummet fra tirsdag aften til onsdag aften, hvor et vindue er brudt op.
- Gerningsmanden har været rundt i huset, men det er ikke gjort op, hvad der er stjålet, fortæller politiet.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
* * *
BRANDE: To gange har brandfolkene fra Jels frivillige Brandværn været udenfor kommunegrænsen.
Begge gange har adressen været Sommersted.
Onsdag klokken 13.57 var der melding om brand på Søndermarksvej, men ifølge politiet var der alene tale om røg.
Natten til torsdag skulle de klokken 00.57 hjælpe med slukningen i en lade på Storegade i Sommersted.
* * *

SPÆRRET: Motorvejen mellem Vejen Ø og afkørsel 66 Lunderskov var ved middagstid i en kort periode spærret i begge retninger. Meldingen lød på »politiarbejde«.
