En bilist måtte onsdag aften vinke farvel til sin bil.
Den tog politiet med sig.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
- Vi stopper klokken 18 en bil på Skodborgvej ved Langetved.
- Den 31-årige fører af bilen har ikke kørekort, og det er tredje gang, han bliver standset, fortæller politiet.
Det betyder, at politiet kan tage bilen.
- Vi beslaglægger bilen med henblik på konfiskation, og sagen kommer ikke i retten, lyder det videre.
Det betyder, at den 31-årige mand accepterer konfiskationen.
(Fotos: migogvejen©)
