Følg migogvejen på Facebook  

En bilist måtte onsdag aften vinke farvel til sin bil.

Den tog politiet med sig.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

- Vi stopper klokken 18 en bil på Skodborgvej ved Langetved.

- Den 31-årige fører af bilen har ikke kørekort, og det er tredje gang, han bliver standset, fortæller politiet.

Det betyder, at politiet kan tage bilen.

- Vi beslaglægger bilen med henblik på konfiskation, og sagen kommer ikke i retten, lyder det videre.

Det betyder, at den 31-årige mand accepterer konfiskationen.

(Fotos: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies