Følg migogvejen på Facebook  

Færre har stemt til Folketingsvalget denne gang.

I hvert fald af dem, der har brevstemt.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Klokken 16 udløb fristen for at afgive brevstemme her i kommunen, og der er afleveret færre stemmer.

- Indtil kl. 16.00 har vi modtaget 1404 brevstemmer, fortæller Vejen Kommune

Ved sidste folketingsvalg modtog kommunen 1578 brevstemmer.

Nu kan andre stemme på tirsdag.

(Genrefoto: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies