Følg migogvejen på Facebook  

Det har været nogle travle uger på gymnastikfronten.

Rundt i klubberne er der holdt opvisninger, og i morgen lørdag kommer turen til Vejen Gymnastikforening.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

Foreningen afvikler sin traditionelle forårsopvisning i Vejen Idrætscenter, hvor flere hundrede af foreningens gymnaster kommer på gulvet og viser, hvad der er arbejdet med i vinterens løb.

Efter indmarchen kommer der virkelig aktivitet på gulvet, når 118 børn og 118 voksne er med på motorikholdet for de yngste.

Ud over en række andre lokale byder forårsopvisningen på besøg fra Nordfyns Efterskole og senere 27 elever på Højer Efterskoles valghold.

(Arkivfoto: migogvejen©)

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies