Statsministeren blander sig nu også i byrådsmøderne.
I hvert fald i byrådsmødet her i marts.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Normalt afvikles byrådsmøderne om tirsdagen, men denne gang mødes politikerne mandag.
Årsagen er Mette Frederiksens (A) udskrivelse af Folketingsvalget på tirsdag.
Her deltager byrådsmedlemmerne som valgtilforordnede og kan ikke være to steder på en gang.
Derfor er der byrådsmøde på mandag.
(Arkivfoto: migogvejen©)
