Eleverne på St. Andst Efterskole havde en weekend ud over det sædvanlige.
Syv gange var de 105 elever på gulvet med deres gymnastikopvisning.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
De var naturligvis på plads ved den lokale opvisning i Andst som starten på søndagen.
Samlet er de ude til 18 opvisninger.
I morgen er der så en opvisningsdag sammen med andre ordblineskoler.
(Fotos: migogvejen©)









(tryk på annoncen og se mere)


