Følg migogvejen på Facebook  

Det var en kabelfejl, der søndag aften mørklagde en del af Vejen.

En fejl, der ramte op mod 800 kunder.

 

(læs videre under annoncen)

(tryk på annoncen og se mere)

 

- Der sker en kabelfejl klokken 20.35, og de sidste har strøm igen klokken 21.50, fortæller Ann Warren fra Ewii-Trefor.

Brugerne kobles på løbende, så nogle af brugerne havde strømmen tilbage på mindre end en time.

Selvom andre ikke var ramt af strømsvigt, mistede de kortvarigt bredbånd og tv-signal.

Vejen-Net/ASOM Net havde ingen strøm fra den officielle kilde, men det løses.

- Vi har generatorer, der hurtigt slår til, fortæller Jan List.


migogvejen fortalte om strømsvigtet søndag aften:
https://migogvejen.dk/byer/vejen/13128-mange-uden-strom-3

 

nyhedsbrev luft

We use cookies
For at give dig den bedste onlineoplevelse bruger denne hjemmeside cookies