Det var ikke kun et ønske om at give gæsterne - børn og voksne - nogle hyggelige timer.
Det skulle også gerne samle penge til Broen.
(læs videre under annoncen)
(tryk på annoncen og se mere)
Vejen Musikskole inviterede for tredje gang til juletræsfest, og et par hundrede var samlet på Basen i Vejen.
Her blev der sunget og danset om træet og nydt forskellige godter.
Hele overskuddet tilfalder Broen, der sikrer børn mulighed for fritidsaktiviteter, når familierne ikke har de fornødne ressourcer.
Musikskolen har faktisk også flere elever, der kan lære musikken netop takket være støtten fra Broen.
Juletræsfesten gentages næste år, og ønsket på sigt er at kunne lave en juletræsfest for hele byen.
(Fotos: migogvejen©)









